شروع طرح راهداری زمستانی استان تهران از آذر ۹۷ تا فرودین ۹۸

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران؛ عادل مصدقی از شروع طرح راهداری زمستانی خبر داد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از شروع طرح راهداری زمستانی استان از آذر ۹۷ تا فرودین ۹۸خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران؛ عادل مصدقی از شروع طرح راهداری زمستانی خبر داد.

عادل مصدقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در خصوص این طرح گفت: طرح راهداری زمستانی از ۱۵ آذر ماه سال ۹۷ آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۹۸ ادامه دارد.

مصدقی در ادامه افزود: در این طرح ۴۷۰ نیروی کارآمد و متخصص در امر راهداری با تجهیز و بکارگیری۲۰۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک که ۲۲ مورد آن ویژه گشت راهداری می باشد با تمام توان ارتقاء سطح ایمنی و سهولت تردد کاربران جاده ای را عهده دارند.

وی افزود: ۲۶ راهدارخانه فعال و مجهز به سیستم های گرمایشی و امکانات رفاهی آماده امداد رسانی و اسکان موقت هموطنان بوده و ۳۹ باب مجتمع خدماتی رفاهی فعال نیز در محورهای مواصلاتی این استان آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشند.

معاون راهداری از مشارکت ۱۳ اداره تابعه در شهرستان های استان تهران و ذخیره سازی حدود ۳۰ هزار تن نمک جهت نمک پاشی، یخ زدایی و عملیات برفروبی ۳ هزار کیلومتر راههای موجود در محورهای منتهی به استان تهران خبر داد و افزود امید است امسال شاهد افزایش رضایت مندی کاربران جاده ای از سفرهای زمستانی باشیم.

مصدقی با اشاره به آماده باش کامل نیرو ها و تجهیزات راهداری گفت: در زمان اجرای این طرح، راهداران تلاشگر با تمام توان، موجبات روانی ترافیک و سهولت تردد کاربران جاده ای را فراهم و امداد رسانی و افزایش ایمنی کاربران جاده ای در تمامی محورها را عهده دارند.

معاون راهداری اداره کل در پایان به رانندگان توصیه کرد: در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر ضروری، از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راهها مطلع و به تجهیزاتی از قبیل زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم مجهز باشند.

Close Menu